God Morgon min vän...

Hoppas din dag startat bra, ingen stress och en god kopp Kaffe i lugn och ro.
Inga barn som vägrar ta på sig allt annat en den halv-blöta onepiecen, nu snackar vi strejk på allvar!!
Ett barn som gråter för det gör ont i armen och är glödhet, jamen välkommen feberdags igen!
Borttappade vantar, varför saknas det alltid en strumpa???
Sjukanmäla ingen svarar, efter 20 minuter aha ser jag att det inte ska vara 64 utan 46 i slutet på nr-Gahh that's so me!!

Men det är just det här som är mitt liv, och tack gode gud för ni finns i mitt liv mina knoddar!


Brukar ni ha det stressigt på morgon?


P,s jag har ju helt glömt bort en viktig sak, en vinnare ska presenteras här på bloggen under dagen!
Förlåt min glömska!



Kommentarer
Postat av: Linnea- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba

Vi brukar alltid vakna i tid, men sockerungen äter super duper sakta ibland så även om man var uppe i god tid så kan det fort bli lite stressigt men vad gör man kidoo måste ju få i sig mat :P

2011-11-14 @ 09:18:33
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba

Och jag måste ju bara säga så söta kissekatter :)

Och KRYA PÅ ER :) kramar

2011-11-14 @ 09:19:49
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Millan

När jag jobbade så var det stressigt puh! Men sedan jag blev Hemmamamma/fru så är det lugnt och skönt på morgonen.



Glömt att Tacka för mattipset...Alla i familjen tyckte det var himla GOTT!



Vilka FINA fynd du gjorde i Ullared...Jag vill oxå åka dit... :o)



kram



2011-11-14 @ 10:04:48
Postat av: Victoria B

Jag brukar inte ha det stressigt på morgonen...för jag har inga barn :) Men jag brukar kliva upp lite för sent ur sängen på morgonen, så jag får skynda på om jag ska iväg. men mest jobbar jag kväll, så jag kan ta det lugnt på morgonen :)



Postat av: Victoria B

Kan tillägga, att när jag sover över hos min sambos familj, DÅ är det drag i luckan kan jag lova, för den familjen är lika stor som din , plus en massa nyanlända bebisar och småbarn :)



Postat av: curlingmamman

Sen jag bytte jobb har jag numera en man som tar hand om allt där hemma på morgonen ;) kram



2011-11-16 @ 05:09:13
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: curlingmamman

Sen jag bytte jobb har jag numera en man som tar hand om allt där hemma på morgonen ;) kram



2011-11-16 @ 05:09:14
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Hanna

Ha, ha. Det där skulle jag lätt kunnat göra. När jag blir stressad (särskillt på morgonen) så slutar hjärnan att fungera helt. Därför är det maken som lämnar och jag som hämtar :-D

2011-11-16 @ 18:19:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback