Godmorgon min fina vän!

Hoppas er natt varit bra och att ni drömt sött "och självklart vaknat tört"..
Idag är det jobbardag igen och har en hel del att hinna med, så idag Elin om du läser detta är det på med värsta
slit humöret!
För nu ska värsta bossen köra med dig ;)...
Har fått lite ideer under nattens vakna timmar ( jobbar dygnet runt känns det lite som ).

Här hemma snarkas det för fullt och jag sitter och dricker en god latte i lugn och ro!
Men snart ska det bytas mot väckning av barn,frukost och packning av frukt och påklädning av barn!
Det hände en lite olycka med Melwins overall igår, så den har jag tvättat och fått torr ( man kännar på att slå upp de blå tidigt ).

Har ett ltet bekymmer som jag måste få en lösning på, köpte nya vinterstövlar åt barnen i höstas kanon fina med läckra färger och för ett helt ok pris 245kr. Kanonköp tänkte jag, men gah jag får ångra mig nu för de har redan blivet helt sönder slitna i botten så kyla,väta och grus kommer upp stöveln efter bara några veckors användning " skitskor med andra ord"..


Kan man reklamera stövlar?


Misstänker starkt eller klart att det nu kommer att behöva inhandlas nya skor till alla fyra de små kidsen!!!
Jag som var på Ullared och höll i nya fina stövlar från Sorel som ska va ett kanon märke, men tänkte att det var
onödigt att köpa då de har stövlar redan! "Smart, inte ett dugg bara dumsnålt"..

Vad har ni för vinterskor till era barn?

Kramelikram!


Kommentarer
Postat av: Carro

Visste e det tråkigt när dom gå sönder så fort=( jag gick tillbaka med två par som hade blivit förstörda efter 1 mån och jag fick välja två par nya sko till barnen så jag tycker minsann att du ska göra ett försök=)Ha en underbar fredag! Kram kram Carro



2011-11-18 @ 07:56:56
Postat av: Nina

Här kör vi på Sorel till hela familjen i år! Men Kamik är också en favorit.



Klart du ska reklamera!



2011-11-18 @ 08:48:23
URL: http://petitfashion.se
Postat av: Linnea- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba

Jag jobbar ju med skor, så SJÄLVKLART ska du gå tillbaka och reklamera, men du måste visa upp kvittot, och om du inte har kvar det så ta med en kontoöversikt där man ser butikens namn och köpsumman :)



Lillan har Kouma och Ecco pjux, grymt nöjd med båda!



Hoppas det löser sig! Kram

2011-11-18 @ 09:15:12
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Ajaj, vad synd att dom gått sönder!



Gå tillbaka med dom till affären och de om att få pengarna tillbaka/tillgodokvitto.



Skor ska inte gå sönder så fort, oavsett om dom var billiga eller inte.



Och ja, man får reklamera skor! Men man får vara bestämd i sin ton, annars säger affärerna lätt nej, och att det är en "eget fel" att dom gått sönder.

Men här är det ju tydligt att det är alla skor av samma märke som tappat sula, och det är inte slitage! Stor skillnad.



Men man bör alltid lägga lite extra pengar på vinterskor har jag märkt. Det tjänar man på i längden!



Hoppas det löser sig!

kram!



2011-11-18 @ 12:35:30
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Hanna

Självklart ska u reklammera dessa skor. Vi har sorel till barnen -de är toppen!



2011-11-18 @ 19:44:24
Postat av: curlingmamman

Klart du kan reklamera dom! kramis



2011-11-19 @ 08:06:07
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Linda

Självklart ska de reklameras! De ska kunna användas mer än ett par veckor utan att gå sönder! Usch va tråkigt! :/

Kram

2011-11-19 @ 12:57:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback