I väntans tider...

När man vill att tiden ska gå fort, då sölar den fram!
Men när man inte vill det, då går det fort som bara tusan...Undra varför?

Ungefär som när man tror att något ska bli enkelt, då går allt som kan gå fel just fel!

Igår blev det ingen tid alls till att blogga ( mer än på morgonkvisten ) när jag kom hem från jobbet igår
så hade mannen ( ja, han tror han är det allafall ;) ) hävt ut inte mindre än fyra barns fullproppad garderober
i soffan!! "Tänkte ta en bild på eländet, men var för lat" men tro mig när jag säger att det var kläder överallt!

Vid tio-tiden var vi klara och måste nog erkänna att även om jag tyckte ideen var skit när jag kom hem och under tiden jag sorterade och fixade med barnens kläder.Så känns det väldigt bra nu!
kan också säga att det var på tiden, en sådan där sak som jag skjutet på alldeles för länge!

Vänner har ni med saker ni skjuter på in i det längsta?
Lite nyfiken på vad är jag med?

Hoppas nu ni har det, så jag slipper känna mig så ensam med mitt -Jag gör det sen tänkande!

Ha en fin dag!
Kramen/J



Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Ha en bra dag du med!!! :D



2011-11-24 @ 11:24:08
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Tia

Det måste vara ett släktdrag för det där är jag drabbad av jag med. Går det att skjuta upp, ja då gör jag det, fast sen måste man ju ta tag i saker förr eller senare iaf, men ändå.



Kram



2011-11-24 @ 14:09:51
URL: http://the-baskerville.blogspot.com
Postat av: Victoria B

Hej hej!

Hmm....vilken lurig fråga...

Alltså, dammsugning är det värsta jag vet, så det är nog det jag drar mig för tills jag verkligen ser damm på golvet. Annars får det vara!



Ha en trevlig torsdag! :D



2011-11-24 @ 14:55:03
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag städade äldsta dotterns rum igår och gick igenom precis allt och sorterade alla leksaker. Skönt med ordning och reda...synd bara att det inte håller så länge :-(



2011-11-24 @ 22:49:16
Postat av: curlingmamman

Hihi, jodu sånt skjuter jag också på...rensa garderober nej fy!kramis



2011-11-25 @ 05:40:40
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback