Idag bara njuter jag...

Har en riktig mysdag med Eddie idag, vi var hemma i början på veckan också ( men då var det inte mycket med mamman ) så nu tar vi igen det "gäller att passa på när man kan".



Så nu har raggisarna åkt på, legot på plats för nu ska här byggas tills fingrarna blöder misstänker jag :)..
Han la upp det så fint min lille skrutt, han bjöd mig på fika som han fixat till helt själv ( jag fick inte gå ut i köket alls )
Fick snällt sitta i soffan och vänta.

Ute blåser det halvstorm, trodde Meya skulle lätta när vi tog morgon-promenixen!

Regn och blåst är det värsta väder jag vet, hellre kallt men vindstilla!

Brukar ni leka mycket med era barn?
För mig blir det alldeles för lite tid för lek, mitt evigt dåliga samvete som gnager mig!
Vart tar tiden vägen, eller är det jag som lägger tiden på fel saker!

Nää, nu på legot!!

Ha en fin eftermiddag mina vänner!

 



Kommentarer
Postat av: Victoria b

Vad mysigt ni verkar ha! :)



Du ska inte ha dåligt samvete, när ni väl leker så gör ni det helhjärtat, och det är det viktigaste!! :)



2011-11-25 @ 17:13:05
Postat av: Hanna

Jag tror faktiskt inte att man MÅSTE leka med sina barn. Busa visst och sjunga och läsa...men inte leka. Jag tror på att lyssna och fråga och ta sig tid men inte nödvändigtvis med lekar...



2011-11-25 @ 20:37:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback