Jag och mina drömmar...

Tror jag blir knäckt på mina märkliga drömmar, nu har jag haft samma dröm flera gånger igen!
Denna gång, går mina tänder sönder och jag tappar dem!!!!
De liksom smulas sönder och jag får plocka ut bitarna "mardröm"

Vaknar med panik, vem vill tappa sina tänder?

En annan dröm är om ormar ( minns inte den drömmen, mer än att det var en stor äcklig orm med ).

Panik igen!!

Varför drömmer jag så konstiga drömmar, funderar och försöker se vad drömmarna kan betyda!
Så minns jag, någon har sagt mig att om man drömmer om Ormar eller att man tappar sina tänder så betyder
det tur!
Nu har jag på en kort tid drömt om både ormar och att jag tappar mina tänder, kan det vara så att vi ska få lite
tur nu?! Det hoppas jag allafall!


Lycka till! Till mig själv!
Vinner jag mycket pengar så ska mina barn få en rejäl slant!Sen tar jag med Mamma och Syster med famij
på ett hörn med såklart!

Hoppas, hoppas!


I övrigt är jag ynklig idag, har nyligen gått ur sängen, mår skit om jag ska vara helt ärlig!

Hoppas ni mina vänner har en underbart fin start på veckan!
Kramelikram!








Kommentarer
Postat av: Victoria B

Ja att tappa tänder har man drömt många gånger, och även om ormar! Det är väldigt vanligt.

Prova att ha en liten lampa tänd i sovrummet när du ska sova. Jag hade mardrömmar i ett år, VARJE natt, och vaknade upp skrikandes. Jag gick som en zombie i ett år, för jag vågade tillslutinte somna, för jag visste vad som väntade mig. Men så nalkades julen, och en ljusslinga kom upp i mitt fönster, som jag hade tänd på natten, och VIPS så försvann mardrömmarna! Så jag köpte mig en nattlampa. Nu drömmer jag sällan mardrömmar längre. Jättekonstigt va?

Så det kanske du kan prova?



I övrigt håller jag verkligen tummarna för dina trisslotter. Det är du verkligen värd!



kram!

2011-11-21 @ 14:53:59
URL: http://http:/vickelido.blogg.se
Postat av: curlingmamman

Det betyder nog tur,kanske att du ska in och tävla hos mig ;) kram



Postat av: Hanna

Eller så är du bara stressad över nåt? Julstress kanske? Jag har kommit på att jag oroar mig för vad nästa fel på huset ska vara och då har jag försökt tänka ut vad det värsta kan vara: mögel. Alltså ska vi anlita en mögelhund som letar mögel så slipper man oroa sig för det sen... Det gäller att identifiera vad man stressar över och sedan eliminera det :-)



2011-11-21 @ 20:05:57
Postat av: Anonym

Krya på dig vännen !! hade du bott lite närmare hade jag kikat förbi med lite nybakta bullar för att pigga upp !! kramar

2011-11-21 @ 20:27:09
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linnéa- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba ♥

Hoppas att det kommer någonting bra från dina hemska drömmar, en jätte vinst på triss hade ju suttit bra!



KRAMAR

2011-11-21 @ 21:31:20
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Nej du glömde att jag skulle få hälften =)



2011-11-21 @ 22:23:02
URL: http://fnulan.se
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Vann du något?? :)

om du inte skrapat än så får jag önska dej lycka till!! :D



2011-11-22 @ 12:08:48
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Lite tur är ni verkligen värda, så hoppaaas dina drömmar betyder det! :D



Kramar

2011-11-24 @ 11:41:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback