ORKA!!!

Jag har lovat mig själv att aldrig hänga ut någon i min lilla blogg här!
Men nu är det jävligt nära, IDIOT!!


Idag är skylt-lördag i lilla Ödeshög och självklart har KIDZ-öppet och med kul erbjudande!
Så vänner kom förbi om ni vill fynda på riktigt vi kommer ha våra 100kr-bord nere på bynn!

Men för att ni alla fina som inte kan komma förbi, ni ska få samma erbjudande som vi har i butiken!
Smart är att köpa kläder nu, ni nämligen inte mindre än 50% på tredje plagget!!



Välkomna alla underbara!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

Hej!

Vad trevligt det verkar vara i Ödeshög idag då! :)



Nu vankas Liseberg heeela dagen lång!



2011-11-26 @ 11:55:12
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

hoooppas din dag blir bra!! kram

:love:

2011-11-26 @ 15:53:36
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det låter supermysigt! Bra erbjudande på web med! Synd att jag inte behöver nåt :-O



2011-11-27 @ 20:28:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback