Planerade en lugn...

Hade sett framför mig en lugn och mysig morgon, kaffe och frukost tv med en liten Eddie bubblandes brevid mig.
Meeen som vanligt blir inget som planerat!

Vi försover oss, stress-stress....kaffet fastnar på tvären i strupen medans pulsen ökar!!
Ingen frukost tv inget mys med Eddie ( som sover hela morgonen, han som aldrig sover längre än till sju )..


Rent och fint sket sig det med, men så är det och är bekymren inte större än så här!
Då ska man inte klaga tycker jag!

Ha en fin dag mina fina vänner!



Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hoppas du fick en fin dag trots morgonstressen!:)



Kramar



2011-11-08 @ 15:41:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Haha, åh jag kan inte låta bli att skratta :)

För igenkänningsfaktorn är så hög på alla olika sätt :D



Postat av: Fröken M

Usch, stressmorgnar är verkligen det värsta som finns, ändå kan jag inte låta bli att fnissa igen kännande.... Hoppas dagen blev bra trots den lite "knackiga" starten ;) kramar

2011-11-08 @ 21:14:44
URL: http://frokenmela.se
Postat av: curlingmamman

Hihi,kännder så väl igen mig...men numera är det mannen som tar hand om kidsen på mornarna...kramis



2011-11-09 @ 06:03:50
Postat av: Hanna

Det är fördelen med marsvinen -de skitar bara ner inuti sin bur :-D



2011-11-16 @ 18:37:14



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback