Trevligt mejl.... Eller inte?!

Varför?

Lägga ner tid på att mejla på en annons som man tycker är hutlöst dyr?

Mina små katter är självklart Vet.besiktade,vaccinerade och avmaskade!

Bittra människor det finns!

Jag vet ju inget om de människor som vill köpa en katt av mig, så att de är villiga att betala

ett högt pris på sin nya vän betyder för mig att de verkligen vill ha en katt!

Ingen betalar 3500kr för en katt de inte verkligen vill ha!

Så tänker jag allafall!

Att sälja mina små kattungar är ju som att sälja en vän!

Skitdag-Som sagt!

Bläääk



Kommentarer
Postat av: ns

Kan inte låta bli att små-le när jag läser sånt här. Ett bra exempel på någon som har lite för mkt fritid ;-)

Inget att bry sig om, man får lägga sin egna energi på annat än bittra människor. Livet är för kort för att slösas bort på sånna där PIP PIP PIP sensur :-)

kram vännen

2011-11-02 @ 23:31:22
Postat av: Jessica

NS Du har så rätt så rätt :-D

Kram



2011-11-02 @ 23:34:28
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: ösjö kungen

Den som sov i mitt knä får du inte sälja:) den kommer ja och tar för dej :)



:-P

2011-11-03 @ 02:15:08
Postat av: Anonym

Herregud - då skulle personen bara veta vad en renrasig katt eller hund kostar !? Klart man ska betala för sin nya familjemedlem att ha djur är långt ifrån gratis, varken vid köpet eol

2011-11-03 @ 04:02:48
Postat av: Fröken M

Eller sen, men det vet en riktig djurvän !! Kramar

Sorry för att inte hela kommentaren kom med direkt :)

2011-11-03 @ 04:04:44
URL: http://frokenmela.se
Postat av: curlingmamman

Vilket pucko rent ut sagt!kramar i massor vännen



2011-11-03 @ 05:37:04
Postat av: curlingmamman

Energitjuvar kallas såna människor för, bara att strunta i kram



2011-11-03 @ 05:54:10
Postat av: jessica

Ja du Jessica, håler med föregående talare! Det finns folk till allt. Jag hörde själv för ett tag sedan hur folk pratar om mej....blev först skiiiiiitförbannad, men tänkte sen att NEJ, detta bjuder jag på. Om man måste förvränga sanningen för att få andra att bli imponerade eller inte, orkar jag inte bry mej om.

Men hoppas du får en bra dag=)!!! Kramiz



2011-11-03 @ 09:01:15
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Gud vad barnsligt av den personen! Varför ens lägga ner enegi på att skriva ett sånt mejl? Vissa har ju inget liv.. Strunt i det! Jag förstår absolut hur du resonerar, och det gör nog de flesta andra också! KRam, Ingrid

2011-11-03 @ 09:23:09
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Linda

Men JISSES! Att människan ens lägger energi på att maila på en annons bara för att klaga, visar ju på att hon måste ha alldeles för taskig fritid eller ett himla tråkigt liv! ;) Idioter finns överallt och det fick vi ju bekräftat nu! ;)



Kramat



2011-11-03 @ 11:20:35
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Angela

Dust it off vännen dust it off!

Svara henne: vilken tur att du tycker så för du hade inte fått köpa den iaf ;-)

Kram



2011-11-03 @ 13:28:07
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: alexandra mamma till tove och pysen i magen

men att folk orkar..

jag tycker du gör helt rätt att säljer katterna för 3500 kr.. som du säger ingen skulle köpa en katt för den summan om de verkligen inte ville ha den som en vän..

katter och andra djur ska inte skänkas bort.. då vet man ju inte vart de hamnar.. för tyvärr så finns det ju knäppskallar i vårat avlånga land..



kram



2011-11-04 @ 10:59:00
URL: http://axdal.se/
Postat av: curlingmamman

Man vill ju inte sälja djuren till vem som helst så det var väl bra att människan visade sin rätta sida redan nu!!kram igen vännen!



2011-11-05 @ 06:55:23
Postat av: Hanna

men orka bry sig -varför skriver hon ens mailet och vad vill hon ha för svar? Skumma människor finns et gott om :-O



2011-11-16 @ 18:55:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback