Åter...

Nu är jag där igen ,längst ner och slåss för att kunna ta mig upp!!
Sorg och saknad knackar inte på ,de kommer bara rakt in i hjärtat och stannar där!
Jag saknar min Pappa så mycket och kan inte fatta att jag aldrig mer kommer få höra hans härliga skratt ,se honom
fixa i trädgården eller öppna dörren när jag ringer!!Inte heller svara i telefonen när jag ringer!
Aldrig mer aldrig någonsin mer!
Fan livet gör fruktansvärt ont och känns oändligt långt!!
Jag kan inte sitta stå eller gå ,äta eller dricka inget fungerar när jag mår så här!!
Snälla fina vänner krama er Pappa länge idag och bor ni långt ifrån varandra ring och säg att ni älskar honom!!
Det finns inget jag hellre vill än krama min Pappa ,prata en stund med honom och få säga hur mycket jag älskar honom!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag tänker på dig vännen !! Kramar

2011-10-15 @ 16:11:52
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Carro

Åh underbara vän <3 Tänker på dig! Låt dig sörja låt dig sakna du kommer gå hel ur det här också låt det bara ta den tid det tar! Gå ut ikväll sätt dig på trappan och prata med din pappa han hör dig, det har han visat på många olika sätt sen han lämnade jorden. Han finns där uppe och se & hör dig vännen! Massa styrke krama till dig! <3<3<3



2011-10-15 @ 17:24:57
Postat av: Julia

Vännen dessa stunder kommer och känslan du känner måste vara outhärdlig. Och dessa känslor går dessvärre inte att skynda på eller ta bort. Men den senaste tiden har du också börjat se och skapa ett liv utan din fina pappa. Fastän dessa stunder är korta just nu kommer de bli längre. Glöm inte att din far finns hos dig vid din sida varje dag på sitt vis, ibland som en fjäril ibland som fåglarna på himlen...



Kramar om och hoppas din smärta lindras en litenliten aning<3



:love::love:

2011-10-15 @ 20:21:17
Postat av: curlingmamman

Kram finaste vännen!



2011-10-16 @ 07:06:37
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Fröken M

Godmorgon raring !! Jag hoppas du fått sova gott och får en härlig dag med din fina familj ! Vi funderar på att göra en liten utflykt och grilla korv :)

Kramar

2011-10-16 @ 08:38:44
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback