Borde gå och lägga mig...

Men jag ska bara ni vet..
Har ni också mycket jag ska bara innan ni går och lägger er?
Sen är det bra om jag gör dessa jag ska bara saker med :-D inte bara tänker att jag ska bara "fniss".
Har haft en riktig slödag i soffan och nu känns det verkligen inte ok längre :( hatar när masken tar vid!
Tycker synd om mig själv som inte orkar ta tag i alla måsten för att sen sura för inget blir gjort och tvätthögen växer
i takt med smutsen på golven som blir mer synligt än själva golven :o..
Dumma jag som inte fattar bättre!!
Får ta igen det imorgon istället för att älta det nu eller hur?
SovGott mina fina vänner!
P,s Är det ingen av er fina vänner här som vill ha en underbar liten fyrbent vän?
Jag har små söta kattungar till salu!

50% Ragdoll en underbar ras med mycket kärlek!

Leveransklara i december 2011

+ en underbar liten persemix kille med världens mysigaste sätt!

Leveransklar i slutet av november-2011

 



Kommentarer
Postat av: Nina

Jo ja vet en här som skulle bli överlycklig ; ) Men jag är tyvärr allergisk och inte heller "någon djurmänniska! ; )



2011-10-19 @ 22:27:05
URL: http://petitfashion.se
Postat av: Fröken M

Åh, men hur söta äär dom inte ?! Jag önsskar verkligen att vi skulle kunna ta en och att de skulle vara sådär små och ljuvliga för alltid men tyvärr - inga mer djur för vår del :(

Kramar



2011-10-20 @ 12:19:55
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback