God Förmiddag min vän!

Hoppas ni sovit gott och kommit igång med dagen!
Själv är jag seg som kola och känner ett svagt illlamående ,kan vara all vitlök jag åt igår "ryser" inga vampyrer
vågar sig hit det kan jag lova :-D..
Idag blir det tvätta,plocka och dammsuga sen blir det förmodlingen en sväng om med moppen med.
När jag fixat klart med det är det webshoppen som ska få en genomgång!
Jag vill göra om precis allt så det ska bli lätt att hitta det man söker det känns förvisso som ett årsprojekt ,men man måste börja någonstans och någongång så kanske idag är en bra dag till det :-)
Vad tror du min vän?
Vad ska ni hitta på för gott till fredagsmyset idag?
Ha en fin fredag kompisar!
P,s ett ♥ till er sötisar som lämnar ord på min blogg "ni gör mig så glad och jag ska svara på alla under dagen"
Love to you!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hej raring ! Här har du en till som inte är riktigt kry idag... Jag har visserligen klarat av 6 timmar på jobbet, men jösses va skönt det är att det är fredag så jag får snora och snörvla i fred ;)

KRAMAR



2011-10-14 @ 14:10:38
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Hoppas ni får en kanon fin helg och en jätte mysig kväll tillsammans :-)

Kram



2011-10-14 @ 17:12:57
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Barnshoppingbloggen- Joy

Härligt att du verkar komma "tillbaka". Tänker på dig fina Jessica med familj. Ha en underbar helg!



:-d:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

2011-10-14 @ 20:58:45
URL: http://barnshoppingbloggen.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback