God Morgon min fina vän..

Det blev ett uppehåll igen...Förlåt!
Det händer mycket som vanligt men orden bara blandar ihop sig till en otrolig röra ,vill skriva så mycket
men det blir bara fel..
Thomas är inte bra och det vart som ett slag i magen ,trodde inte det var så illa som det faktiskt är tyvärr!
Men man måste försöka se att allt som händer har en mening istället för att se det svart!
Han har två starka faktorer som är i riskgrupp för ex stroke ( vilket jag tror tog min älskade Pappa från oss )
Klart man blir rädd och orolig ,men nu äter han medicin mot det och hade vi inte fått detta besked igår så hade han heller aldrig fått hjälp mot det så visst måste mening vara att hejda en ev stroke ( tror nog att lilla Pappa sitter där uppe och hjälper oss alla , som nu med att få min envisa sambo till doktorn så han fick denna hjälp )..
Livet blir inte alltid som man tänk sig-Men det blir många gånger till det man gör det till!!
Man får ta vara på de stunder som livet har att ge och göra det bästa av allt som bjuds...Visst?
Jag har en sak som jag ser framemot jättemycket inom kort ,har typ planerat för denna resa hela natten!
Tack älskada Mamma som ger oss dessa ljusglimtar och för att du finns!
Jag ser upp till dig som kan och försöker få oss alla att må bra när det är du som har det jobbigast av oss alla!
Älskar dig lilla Mamma ♥



Kommentarer
Postat av: Emma

Du skriver så klokt Jessica! Skönt att ni är en stor familj som tar hand om varandra.



2011-10-18 @ 10:59:05
Postat av: Fröken M

En olycka kommer sällan ensam och det har du fått bevisat allt för många gånger vännen, men jag tänker på dig och jag lovar att allt kommer att bli bra !! Du är stark !!



:love:

2011-10-18 @ 14:16:21
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Helene

Det är roligt när jag ser att du uppdaterat..det är skönt att skriva av sig..jag vet..

Jag hoppas att det löser sig för er snart och att du finner lite ro trots allt som hänt o händer.

Kram



2011-10-18 @ 21:23:36
URL: http://mamzan.se
Postat av: Fröken M

Godmorgon min fina vän !! Jag ville bara kika in och önska dig en riktigt HÄRLIG dag !! KRAMAR



2011-10-19 @ 06:57:36
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback