Hej min vän..

Hoppas ni haft en fin dag!
Själv har jag varit hemma med en pigg som en mört sjukling ,hur nu det går ihop :-D.
Härligt är det att han är pigg så det får bli dagens att vara glad för!
Nu ska jag börja med kvällsmaten som idag blir hemmagjord lasange ( lite sent att börja med den nu ,men så blir det när man skjuter på allt ) Skäms på mig!!
När barnen kommit isäng ska jag sätta mig och kolla på inredning till barnens rum.De ska få världens mysigaste rum
med härliga färger och mycket förvaring ,två sovrum med skrivbord och klädförvaring här ner "Alicia & Fiddelie ska dela sovrum och Melwin & Eddie delar de med och det är deras egna önskning" så där uppe blir det två lekrum med hur mycket förvaring som helst en hel vägg ska vara hyllor med söta boxar att förvara saker i.Här ska det vara var sak på sin plats!!
Stora härliga mattor i varma färger ,kuddar och filtar mmm jag drömmer mig bort en stund!
De stora barnen får ju självklart välja helt själva allt annat är att glömma :-D.
Jag tror på att ha fullt upp och något att se framemot så inte sorgen tar över helt tror inte ni?
Men vänner nu behöver jag er hjälp igen med trevlig inredning och tapeter till två söta flickor mellan sju och nio år samt två söta killar mellan fem och sex år!
Nu hoppas jag att ni ska vara mer på hugget för ni finns ju och läser utan att lämna ett spår såååå nu får ni allt visa er lite med :-D
Puss!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

du som jobbar med barnsaker och inredning måste ju ha det absolut BÄSTA utgångsläget att skapa helt fantastiska rum !! Mina favoriter är och förblir kidsconcept och bombadill - härliga saker som gör mig glad !! Puss



2011-10-13 @ 19:45:02
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Caroline

Det finns ju så otroligt mycket mysigt till barnrumsinredning! Jag håller ögonen öppna efter tapeter till min lilltjej rum i nya huset så jag hoppas du får några fina förslag. Jag är lite inne på någon från Pip studio men har svårt för att bestämma mig.



En stor kram till dig



2011-10-13 @ 22:18:57
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback