Hörde ni dunsen?

Det måste ni gjort och undrat vad det var eller hur?
Jo det ska jag förklara för er....Det var jag som slängde ner bakdelen i soffan efter en dag på jobbet med fullrulle!
Är helt slut efter en natt med magsjuk hund som för övrigt är mycket bättre igen "skönt" nu kanske jag kan sova hela natten lång!
Tre av mina små godingar är på spökfest på rökfritids, har en snäll vän som erbjöd sig att hämta dem på dagis/fritids och spöka ut dem lagom till klockan halvsex så Thomas bara kunde skjutsa dem till festen sådana vänner växer inte på träd och viken tur att  jag har just denna vän i mitt liv ♥ Tack snälla Annika för hjälpen!


Känner tröttheten tar över mig nu, sova, sova, sovaaaa....

Men först lite fredagsmys med barnen och mannen  som beställt pizza som fredagsnacks ( så slapp jag laga mat med ) jag är så lat idag.

Vad ska ni äta för gott till fredagsmyset vänner?


Kramen/J




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Här smaskas det på både chips och smågodis ikväll ! men snart är det dags för sängen och jag är lycklig för att natten bjuder på en extra timme... KRAMAR

2011-10-29 @ 22:04:13
URL: http://frokenmela.se
Postat av: curlingmamman

Det blev pizza här med och mängder med godis efter spökandet!kramis



2011-10-31 @ 05:43:47
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback