Lördag..

Vad händer hos er idag?
Ska ni hitta på något kul ,laga en god middag kanske ska ni ta en promenad i det fina höstvädret.
Jag har inget på listan mer än det gamla vanliga -Städa,tvätta och röja precis som alla andra dagar!

Jätte spännande att bädda sängar , sortera tvätt ,plocka reda på disk ,leksaker och annat som slängts runt här hemma.
Belöna mig med en kopp kaffe när det är klart.....Jättekul eller inte!!
Man får inte roligare än man gör sig har jag hört ,så jag måste vara den mest tråkigaste personen i hela världen!
Så hjälp mig vänner att komma igång!
Få en menning med livet igen!
Kramen/J


Kommentarer
Postat av: Fröken M

godmorgon darling !

här börjar dagen med lite pyssel ! min plan är att rota runt lite i förrådet och lägga ut saker vi innte behöver till försäljning ! Sen ikväll vankas det bio - jägarna 2 ! En vän har fyllt år så jag ska bjuda henne på en riktig myskväll :)

Ha det bäst med dina fina !! kramar

2011-10-15 @ 11:39:19
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback