Min fantastiska (skit)morgon...

Godmorgon mina härliga vänner!
Jo, jag vet att ni finns fast ni är väldigt tystlåtna (kom igen nu, lämna några ord när du tittar in "det skulle göra mig så glad" :-p )...Visst får man fiska kommentarer på sin egen blogg? Ja gör det allafall ;-).
Idag behöver jag dem för fyyyy rent ut sagt vilken skitmorgon jag haft och natt med om jag ska vara ärlig,
magsjuk liten valp är inget kul.
Stackars lilla Meya har tömt tarmen oavbrutet inatt, hur mycket ryms det i denna lilla kropp?
"Min lilla strumpelumpa ♥"..
Framåt morgonkvisten fick lilla vovven sova i sin hundbur och jag somnade som en sten och vaknar med ett:
-Ehh öööhhh klockan är 06:20 och( din jo det är alltid min hund när det ska rastas,en olycka har hänt eller något som gnagts sönder.) Men när hon är sådär mysig som bara en liten valp kan vara då är hon allas hund.
Rättvisst? Inte alls!

-DIN hund har skitet ner hela buren Öhhh upp då!!!

Jaha det fick jag för det ( men jag fick några timmars sömn allafall ) och stackars lilla Meya är nu renduschad och buren är som ny igen, täcken och filtar som var i buren snurrar nu runt i maskinen och nya är på plats.

Vilken härlig start på denna fredag!

Vad ska ni hitta på idag vänner?

Kram/J






Kommentarer
Postat av: jessica

Usch, låter inget kul med en hund som är dålig i magen. Har tyvärr inte kommenterat på länge men det beror på att jag inte kunnat öppna din blogg???????? Vet inte varför, har kommit fram till sidan men sen har det liksom tagit stopp. Så gissa om jag blev snopen när det nu helt plötsligt funnkade igen.

Min dag har börjat med sovmorgon,,,,typ alltsp till kl 7. Mocka stall å lite av det nödvändigaste hemma. Nu är det snart dags att hoppas in i duschen inför en väntande arbetsdag. Ha en bra fredag! Kramiz



:-)

2011-10-28 @ 10:56:22
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Såklart man får fiska kommentarer !! jag tycker man ska ge sig tillkänna när man kikat in :) Kram



2011-10-29 @ 22:05:42
URL: http://frokenmela.se
Postat av: curlingmamman

Är det inte ungarna så är det katten...som spyr här!Han byter päls nu och kräks som bara den!kram



2011-10-31 @ 05:46:03
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback