Nu är jag tillbaks..."tror jag allafall"

Bloggen funkar igen "tror jag" har fått massor av mail under denna tid som saknat min blogg <3 Tack ni fina vänner ♥
Vilket gör mig jätteglad ( trodde ni alla tröttnat på min tycka synd om migsjälvblogg )....
Nu ska jag göra ett nytt försök att börja blogga och komma tillbaks i vardagen igen vi får se hur det går.
Har plockat undan och tvättat lite här på morgonkvisten "såg ut som om det dragit in en höststorm här inne när jag kom hem igår kväll och orka inte fixa det då och det fick jag tjii för nu :-D Jaja n är det värsta gjort resten får Thomas och kidsen fixa..
Närmast här så ska jag åka jobba några timmar och efter det vet jag inte så mycket mer...
Hoppas ni alla får en härlig lördag!
Kramen/J


Kommentarer
Postat av: "mamma"

Du måste först och främst "hitta" dig själv innan du skriver till oss andra. Vi tänker på dig o de dina ofta. Kram



2011-10-08 @ 15:03:12
Postat av: Fröken M

Välkommen tillbaka finaste !! DU har varit saknad !!



:love:

2011-10-08 @ 15:26:10
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Annika

Ville bara skicka en kram



:love::love::love:;-P

2011-10-09 @ 20:39:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback