Vad trevligt...

Det är att blogga när ni hänger med och lämnar några rader här tusen tack!!

Idag har vi sol här i lilla Hästholmen det ger lite extra energi :-).
Energi behöver jag för jag massor att fixa med idag som jag verkligen inte kan skjuta på!
Har ett sug i kroppen idag-Jag vill börja renovera och inreda mitt hem och det känns så bra att jag faktiskt
kan och har råd med det :-D en underbar känsla!
Jag har tre saker som jag otroligt nog kan se framemot ,det var så längesen jag kände att jag kunde se framåt
*Jag ska till Ullared och min shopoholic feeling börjar hitta rätt igen ( på gott och ont ) det gäller att hitta en bra balans för slösa är aldrig bra-Bättre tänka två gånger och vara ekonimsk! Men kul ska det bli längtar som bara tusan tills vi ska åka!
*Jag/vi ska renovera och fixa barnens rum och det som är kvar i övriga huset ,pengar finns för en gångs skull ,men även här gäller det att räkna flera gånger "inget slöseri utan mycket eftertanke innan det handlas gäller"
*På lördag fyller min älskade underbara Kevin hela 18år (hur fort går åren egentligen ) men vi ska fira min prins med restuarang besök med god mat och avrunda det med hemmagjord tårta efter födelsedagsbarnets önskan!
Vad ser ni framemot vänner?
Önskar er alla en fin dag!
Kramen/J
Tänk om det var som det skulle då skulle en saknad Pappa,Morfar och Make varit med oss alla på lördag
och firat Kevins 18-årsdag!
Pappa du finns för alltid med oss alla i hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

åh va kul !! jag planerar oxå en tur till ullared för att shoppa julklappar !! när åker ni ?? kramar



2011-10-20 @ 19:24:03
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Caroline

Vad roligt med så mycket skoj att se fram emot! Själv går jag och drömmer om dagen vi får nycklarna till vårt nya hus, underbart!



Jag ska ta ditt "råd" och bli bättre på att tänka efter innan jag köper. Något jag inte alltid varit så bra på! :D



Kram



2011-10-20 @ 20:21:15
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: curlingmamman

Ullared underbart,shoppa för mig också kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback