God eftermiddag...

Idag har vi väldigt underligt väder,ena stunden solsken och nästa ösregnar det.Hösten slåss väl med sensomaren "jag hoppas vi får lite mer av solen och värmen innan hösten vinner"

Igår kväll var på Dacke skolan i mjölby,och jag måste säga att jag gillar den skolan.Är nästan lite avis på Nathalie fast såklart på ett bra sätt ;)..Hon går Hotell/restuarang så nu får jag hoppas på att få vara smaktestare en lång tid framöver..

Annars idag är jag riktigt vissen,feber,snuva och en ordentligt jobbig hosta ( har lite svårt att andas in djupt ) men,men det hör väl hösten till när skola/dagis börjar igen.
Skulle hosta resten av livet varje natt om jag kunde få Pappa tillbaks ( finns inget jag inte skulle göra )..

Nähää om jag skulle jobba lite här,lägga in Bugaboo Donkey tillbehör och lite annat fix och få tiden att gå.
En kopp kaffe på altanen "innan solen får ge vika för regnet igen kanske inte skulle vara galet det heller"

En stoooor kram till er alla som lämnar kommentarer här på bloggen uppskattar dem så mycket!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dej



2011-09-07 @ 21:05:43
Postat av: Marie Axelsson

Tack för att du kommenterar!



:-d

2011-09-09 @ 11:42:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback