Hoppsan...

Vad tiden gick fort nu....Redan läggdags för en lång stund sen och här har det varit full rulle nästan tills nu!
Jag måste ta tag i det här, annars kanske min kant på soffan börjar sakna mig ;).

Vi har haft fullt upp på kidz idag, massor att skicka och bra drag i butiken samtidigt som fönstren blev nyskyltade!
Jag älskar mitt jobb för det mesta, kidz är en del av mig lite som mina barn "blir stolt när det går bra och ledsen om jag gjort något galet" och när jag är otydlig eller har fel då vill jag rätta till det! Mina barn ska inte skämmas över mig och inte kidz heller!

Känner mig eländig ikväll :'(..

Nyskyltat på www.kidzshop.se för denna gång!

Kram och sov gott!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vårskyltning!



2012-04-05 @ 13:14:30
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag kan aldrig tänka mej att det är nån som skäms över dej eller Kidz! KRAM!

2012-04-07 @ 11:21:08
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback