OMG...Vad mätt jag är!!

Det sägs att man inte blir mätt på samma sätt om man äter mycket grönsaker!!
BIG no no no....Jag är proppmätt, barnen slocknade i soffan direkt efter maten "utan popcornen".
Thomas sover och jag jäser i soffan än, för det kan ju inte vara allt kött eller pastan vi åt ;)..


Hursom helst gott var det "tycker dock jag missat någon smak denna gång"

Gillar du min vän att laga mat och prova dig fram och tänja på gränser och smaker?
Eller lagar du hellre det gamla vanliga, de säkra korten?

Jag har ett säkert kort i kylen, ska jag ska jag inte....mmm JAPP!
Nää, struntar i det, är ju som sagt proppmätt än och klockan är för mycket ändå!
Sov så gott min vän!



Kommentarer
Postat av: ingrid - mamma till zelda

Tack för att du kommenterar!



2012-04-20 @ 23:26:23
Postat av: ingrid - mamma till zelda

Jag gillar att testa nytt! Min karl är tyvärr lite för kräsen så det blir inte så mycket spännande rätter som jag skulle kunna önska :-p kram vännen



2012-04-20 @ 23:28:50
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Maken är bättre på att prova nytt än vad jag är, han gillar att hitta nya recept och testa nya såser...jag är bäst på att improvisera fram mat från det som finns hemma...



2012-04-21 @ 13:43:46
Postat av: Emma - Liljas mamma

Hos oss är det sambon som står för matlagningen. Men jag har lovat att laga minestronesoppa till middag ikväll så vi får väl se hur det går! Någon gång måste man ju lära sig! :-d

2012-04-21 @ 14:53:15
URL: http://emmsots.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag älskar att laga mat, speciellt nya rätter.. Och mixtra och experimentera med olika ingredienser och kryddor :)



2012-04-21 @ 19:40:06
URL: http://dolphin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback