Så ni trodde att ni skulle slippa mig här ;)

Men så lätt blir ni inte av med mig :D...Jag ser att ni så gulligt tittar in hos mig trots att jag sköter mig så dåligt!
Jag gillar att blogga och det är en del av mitt liv, men så bara sådär så försvinner all blogglust :'(..
Jag vet inte vad jag ska skriva om, och mitt onödiga pladder är det ingen som gillar :D

Du som bloggar, tappar du helt tråden med att blogga ibland?


Ni får en bild på mina godingar som dansar för fullt för mig, strax innan det var dusch-time för dem!
"bara för att jag hatar att blogga utan bilder, och för de är så himla goa mina pluttar"

Kramen ni underbara, nu ska jag kolla alla era kommentarer!



Kommentarer
Postat av: Ida & Albin

Ibland kan jag känna mig så tjatig i bloggen. Som att jag bara upprepar mig. Vi gör ju sama saker visa dagar jag och Albin. Bad i simhallen, öppna förskola, babycafe o.s.v.



2012-04-25 @ 23:09:14
URL: http://www.ida-mamma.blogspot.com
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

En sån period har jag nu, vet inte vad jag ska skriva mer än vad jag gör, antar att det inte är många som vill läsa det, men jag har en tuff period i livet just nu och jag försöker att fokusera på familjen i stället, det är den som är allra viktigast! Hoppas ni har det bra!

2012-04-25 @ 23:31:36
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

OJ vad de dansar loss :-D



2012-04-29 @ 16:46:57
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag har knappt bloggat de senaste veckorna, har inte alls känt för det.

2012-05-05 @ 09:50:34
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback