Tänk er...

Efter man gått en lång promenix i snöblandat regn, och givetvis glömt vantar så fingrarna är iskalla och regnet
har smyget sig in i skorna brrr. Man fryser in i benmärgen!!

Mitt i allt huttrande kommer jag på att jag för några veckor sedan köpte nytt badskum, det kan komma väl till plats med ett varmt bad med massor av skum! Jag sysselsätter barnen och frågar Fiddelie om hon och jag ska smyga upp och ta ett härligt skumbad och prata hemlisar! Så vi plockar med oss det vi behöver och går upp!!

Meeeen dåååå!!
Badkaret är upptaget...SKIT_SKIT_SKIT!!!


Jag vet att mattan är flyttbar, men inte av bara mig för den är blytung!

Så nu huttrar jag ännu mer och snart är det dags att bege sig ut igen i detta skitväder!!

Jag är som en ros idag-lika taggig och jävlig!
Fast jag är allafall på gott humör ;)

kraaaam




Kommentarer
Postat av: Hanna

Äsch då vilket oflyt...vi inledde helgens mysfrukost med kräks över halva bordet...också oflyt :-D



2012-04-06 @ 17:07:33
Postat av: Jessica

Oh Hanna det är värre en blöt matta i badkaret :( Hoppas det bara var den och inget mer :)

Kram



2012-04-06 @ 17:13:27
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Önskar att vi också hade ett stort badkar, kanske blir när man har råd att köpa sig ett hus :) Men än så länge är Elias så liten så vi får faktiskt plats i vårat lilla badkar :)



2012-04-07 @ 00:48:45
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det förstår jag att du inte var så nöjd över, vilket härligt badkar ni har! :)

2012-04-07 @ 11:41:37
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback