Vad vill man läsa om..

Vänner när ni läser bloggar, vad vill ni då helst läsa om?

Är det en drömtillvaro med väl inrett hem och lyxiga maträtter, barn som alltid är fint klädda!
Eller vill ni läsa om elände och fattigdom, sjukdomar och livskamper så tårarna rinner hejdlöst.
Kanske gillar du mer ironi och när någon bjuder mycket på sig själv på ett härligt vis!
Bloggar som visar mode och allt fint som inhandlas på olika butiker!
Bilder på husdjur och livet kring dessa små fyrbenta liv, bloggar med vackra bilder som bloggaren tar på natur eller på fina ting!

Ja vad gillar du bäst att läsa om, jag själv gillar blandningen av alla dessa bloggar och nu vill jag ha tips på bloggar att läsa!
Har du en blogg, känner du någon som har en blogg?
Tipsa mig gärna!

obs bilden är lånad från google.



Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Jag läser mest föräldrabloggar. Både dom med glimten i ögat, dom som tränar och dom som inreder. Jag gillar det mesta så länge det inte ALLT är rosenskimrande och gulligt :)



Tack för att du lämnade avtryck på min blogg också !! Hoppas att du kommer igen :)



Kram

2012-04-11 @ 16:29:57
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Hanna

Jag vill ha lite av allt...jag läser Malin Wollin för att han skriver så härligt ärligt, Underbara Clara för att det är så vackra bilder och idylliskt liv, Charlotte Perelli och Pernilla Wahlgren för att få lite flärd, Blondinbella för lyxen, Fokis för att drömma om att bo utomlands, magdalena graf för det mer normala, finest-natali för hennes klädstil och inredning och katrin z för att det är kul...



2012-04-11 @ 20:34:07
Postat av: bbecka

Vilken gullig blogg du har!

Hoppas du får en riktigt bra kväll! :)

2012-04-11 @ 21:51:41
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag tycker om att läsa om lite blandat, om en person skriver om samma sak hela tiden tröttnar jag lätt :)



2012-04-12 @ 01:44:48
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Diana -2barns mamma från Finland

Trillade just in på din blogg, verkar vara en härlig en.. med en salig blandning av allt!

Just så som jag vill ha det!!



Om du vill, kika gärna in på min blogg..

Jag är en 2barns mamma från Finland som bloggar om det som jag känner för, oftast om vårt halvtråkiga liv



2012-04-12 @ 08:52:49
URL: http://livetitrollywood.blogspot.com
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag gillar att läsa "vanliga" föräldrabloggar om vanliga vardagar! Retuscherade bilder på fläckfria barn och inredningar känns väl sådär i min mening.

2012-04-12 @ 15:41:54
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback