Vänner mina...

Ni är så gulliga som besöker mig och lämnar era små avtryck här, trots att jag är mer än usel på att svara just nu :(...Jag skäms, men jag har bara helt simpelt och märkligt tappat bort mig själv här på bloggen!!

Jag lovar att så fort jag ser minsta lille spår efter mig själv här så kommer jag bomba dig med kommentarer tebax ;)!

Jag har en vinnare att utse, som hade turen att vinna 300kr på www.rumattälska.se den lyckliga dyker upp under dagen!

Jag har tävlingen om en fyndlåda till ett värde av 1049kr igång än, den avslutas den 17maj så än har du stor chans att vinna :).



Ha en fortsatt in dag!


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Det gör ingenting, ibland är det sådana perioder, så har jag haft ibland med! Vi håller tummarna hårt här hemma! :)



2012-04-30 @ 15:33:40
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Jag är bara såååå trött just nu -är det inte den stora tröttheten innan semestern? Men jag satsar hårt på att vinna fyndlådan och hoppas massor av sommarleksaker. Såpbubblor och vattenpistoler kanske?



2012-05-02 @ 20:40:14
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Ingen fara vännen, man kan inte orka allt här i världen! :love: Jag hoppas på att turen är med mej denna gång, fyndlådan vore perfekt till lillans 1-årsdag på Midsommarafton :love:

2012-05-05 @ 09:55:29
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback