Varje ny dag är en ny chans..

att göra något bra och det gjorde vi idag ;)..
Vi struntade i typ alla måsten och tog var sin bok och la oss ute och läste och bara njöt av det härliga vädret!


Extra lyxigt för Eddie som storasyster läste för :)
En popcorn skål och lite filtar en spännande bok ut på gräset, en helt underbar dag!

Nu är alla små troll i säng och sista maskinen tvätt snurrar runt, golven är dammsugna och skurade!
Det doftar rent, och jag hann allt jag tänkt trots att jag slöat hela dagen!

En Toppen dag helt enkelt!

kraaam underbaringar!



Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

va härligt, här i norrbotten /Luleå har det då snöat. :)

Vi längtar verkligen till sommaren och grönt gräs..



2012-04-15 @ 20:33:24
URL: http://lifeofhjorth.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi har skippat städningen denna helg...vi har storstädning med städfirma på torsdag och man vill ju ha valuta för pengarna :-D



2012-04-15 @ 21:10:45
Postat av: Jessica

Hanna

Är du nöjd med er städfirma?

Jag blir helt galen på de jag haft, fuskar för mycket tycker jag, när man betalar mycket pengar för att slippa damma och fixa så ska de ta mig tusan gör det ordentligt tycker jag :) så man slipper dra fram trasan och städa efter dem :((

Kraaam



2012-04-15 @ 21:32:15
Postat av: Renata - gravid v 35

Vilken härlig dag! Och duktig du är som hunnit med städning och allt! Kan inte vara lätt med så många barn :)



Och vad bra, jag älskar när folk lyder mig muhaha

2012-04-15 @ 22:09:57
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja vi är nöjda. Vi har hemfrid. Deras områdeschefer kommer och gör kontroller regelbundet och om man har synpunkter på städningen så tar de verkligen till sig...



2012-04-16 @ 20:16:21
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Vad grönt och fint ni ser ut att ha det. Här är gräsmattorna bruna och tråkiga. Men det kommer väl snart det med :)



2012-04-17 @ 03:39:20
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Åh vad härligt! Ibland måste man ta en paus från alla saker som ska göras, och bara njuta!

2012-04-17 @ 17:46:36
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Emma - Liljas mamma

Vad mysigt dom ser ut att ha!



:-)

2012-04-19 @ 00:33:18
URL: http://emmsots.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback