Vi börjar dagen...

Med buller och bång, lillskrutten trillar ner från trappen!
Busarna försökte åka madrass nerför trappen när jag var ute med min lilla jycke!

Jag hör redan från gatan att det är någon som slagit sig och börjar småspringa, räddslan tar över och jag inbillar mig både det ena och det andra!
När jag kommer in så har de redan gjort allt man ska "duktiga barn" lillen sitt/ligger i min säng med ett fryst paket
sparris mot pannan och ser väldigt chockad ut, trött och med huvudvärk!


Eftersom han slagit i huvud vill jag att de kollar på honom på VC, men väntetiden tills de ringer upp är
fem-över-halv-tre-i-eftermiddag! Så får nog rådfråga med 1177 istället!

Han börjar piggna till, men har väldigt ont i huvudet och vill att vi ska vara tysta!

Ja så började vi vår dag, hur har ni startat upp dagen ?

Kraaamen/J

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Hoppas det blir bättre med huvudet! Vi har startat dagen med ett möte och snart hoppas jag att min bror ska komma och hälsa på innan han åker tillbaka till stockholm :)



2012-04-10 @ 11:52:54
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men vilken start, huvva.. Hoppas att det inte är hjärnskakning bara :S Håller tummarna!

2012-04-10 @ 16:01:41
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har hört att man inte ska kyla när man slagit i huvudet -då riskerar man att svullnaden går inåt istället för utåt...Hoppas lillkillen mår bättre!



2012-04-10 @ 20:01:21
Postat av: käthe

Tack för att du kommenterar!

Vår dag började med att vi ibadrummet hittade toaletteten full med papper på golvet bredvid en begagnad blöja med nr 2 i. Det vissade sig att vår 4 åring inte ville väcka oss mitt i natten och försökte själv torka sig. Gick sen och la sig o somnade om. Vår Sara är handlingskraftig, men nästa gång sa vi att hon får väcka oss.



2012-04-10 @ 20:05:06
Postat av: Jessica

Lille plutten har lite ont i huvudet men annars gick det bättre än vad jag trodde :).Läskigt när de faller med huvudet först!



Hanna oj det har jag inte hört innan men det ska jag tänka på till nästa gång (vilket jag hoppas inte blir någon nästa gång ;) ) Käthe Oj det lät som en flygande start på dagen det med och har varit med om det med en gång i tiden :).

Kram på er



2012-04-10 @ 22:53:26
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

oj då, det var en start som heter duga!

2012-04-12 @ 15:37:21
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback