Ett gästspel...

Hej Ni fina vänner som inte ger upp och hälsar på här på bloggen, trots att jag är bortblåst!
Vet inte vart min blogglust tagit vägen, eller jag har lusten meeen vet inte vad jag ska skriva om :D
Tiden är kanske den största boven, är helt slut när tiden äntligen finns och då faller de blå igen mot min vilja.
Tröttheten har ökat på något så grymt sista tiden, vill typ gå och lägga mig vid 20:00 på kvällen! Det är helt galet för att vara en kvälls-människa som jag, men man förändras hela livet ( heller är det åldern :D ?! )..
 
Ska försöka bättra mig med bloggandet vänner ♥
 


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Att komma på nåt att blogga om är minsann inte lätt, därför så blir vi glada bara vi hör nåt ifrån dej! :) Kram vännen!

2012-12-06 @ 10:50:47
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

det verkar vara många som inte har så mycket att skriva om just nu, även jag. Men det är mycket annat att tänka på såhär innan jul :)

2012-12-07 @ 23:42:53
URL: http://caroliinea.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback