En tuff dag...

Förlåt min vän för jag varit dålig på att uppdatera bloggen idag..Men det blir så ibland tyvärr!
Har haft en tuff natt till följd av många tankar idag!
Har varit på  besök hos doktorn idag med, måste säga att vi har en härlig doktor här i Ödeshög.
Känner att hon ger det där extra, och låter inget försvinna med slumpen!
Nya mediciner mot min höga puls och en spray som jag ska ta när jag blir andfådd av pulsen eller får värk i bröstet.
Den ska tydligen vidga kärlen med omedelbar verkan, och vara mycket effektfull!
Sen blir det arbetstest med ekg i nästa vecka!!

Tror det är på tiden att den här tanten börjar att förstå att vara rädd om hälsan!!

Sen har jag hunnit med att jobba lite idag med, men kände att jag inte kunde tillföra så mycket alls just idag.
Får bli nya tag imorgon:)..

Hoppas ni haft en fin dag alla goa vänner!

SovSött!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

vad skönt att du blir så omtagen av din doktor :)

hoppas du mår bättre imorgon!



kram!



2012-02-03 @ 23:55:09
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Kan ni inte bara få ha de bra... stackars!!!!

Massa varma kramar!



2012-02-04 @ 00:10:40
URL: http://fnulan.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Skönt med en bra läkare som tar hand om dej!

2012-02-07 @ 23:45:48
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback