För 264960 minuter sen....

Så var jag en hel människa, jag hade allt precis allt! Jag var lycklig!
Några minuter till och jag är för alltid trasig, mitt hjärta slits ur min kropp och kastades hårt tillbaks totalt sönder trasslat!!
Livet blev en kamp, ångest och sorg blev en vardag för hela min älskade familj!
Inget kommer någonsin bli detsamma igen, smärtan kryper på och jag kastas tillbaks till den 3augusti-2011 den natt som förvandlade vår trygga värld till en mardröm och sorgen tog över oss totalt!

15897600 sekunder utan ditt glada skratt, din glädje och bara tryggheten att du finns är för alltid bort!!

Älskade Pappa, saknaden är stor och livet är inte detsamma utan dig!

Jag önskar att du vet, hur mycket jag älskade dig då precis som jag gör nu!
Jag pratar ofta med dig och om jag lyssnar långt in i mitt hjärta så kan jag höra dig, känna dig intill mig!

Hur ont det nu gör, så kan jag ta denna smärta bara för att du fanns i mitt liv!!

Älskade Pappa jag känner en sådan tacksamhet för att just jag fått ha dig som Pappa, och det är inte alla som har den turen att få den bästa Pappan i hela världen....Jag försöker tänka på allt du gett och hur tacksam jag ska vara för att få ha haft dig i mitt liv!!
Det finns så många barn som har sin Pappa kvar, men som ändå inte finns för dem!

Jag har haft dig och du fanns alltid där för oss alla och det är jag så tacksam för!

Min önskan är att du skulle fått stanna kvar, och delat många fler år med oss alla!

Du fick lämna oss alldelles för tidigt, Pappa jag lovar dig jag ska göra allt för att du ska kunna vara stolt över mig, när du tittar till oss!!

Du finns för alltid i mitt hjärta, det kan inget avstånd ta ifrån mig!

ÄLSKAR DIG!!!









Kommentarer
Postat av: Victoria B

väldigt fint skrivet....



:love:

2012-02-02 @ 23:48:28
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili

Usch, beklagar verkligen sorgen! :( vad hemskt att mista sin pappa.. Eller någon i familjen överhuvudtaget!

2012-02-03 @ 07:11:00
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: furman





:love:;-(

2012-02-03 @ 08:28:06
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

kramar om

2012-02-07 @ 23:44:36
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback