God Lördag min vän..

Här hemma har vi soffhäng och bara njuter av att vara lediga.Lite superhjältar på tvn och resterna av fredagsmyset, en filt och du har allt för ett lyckat lördagsmorgonmys!! För mig räcker det med mina barn, en filt och en kopp kaffe!


Mina barn är allt lite konstiga på ett bra sätt såklart men när det är skola är det gnissel och gnäll och ingen vill gå upp!
Men är de lediga, då vaknar de innan det är ljust ute!!

Idag har jag tagit min första dos av min nya medicin metoprolol Sandoz tycker det låter som italiensk sångare!
Kanske får jag en underbar sångröst av den ;) får prova nu när jag ska duscha hehe!
Sprayen funkar, fick ta den tidigt imorse och fy tusan vilken effekt "tur jag satt ner annars hade jag nog dragit på en ordentlig vurp "


Är alldeles skakig i händerna och kroppen, så denna är en akut-medicin inget man tar i onödan så att säga!
Med i väskan ska den, måste ha den med vart jag än går, kan tänka mig att man kan jämföra den med astma-medicin det ska man ju med ha med sig överallt!

Har ni några erfarenheter av denna spray?
Nitrolingual heter den!

Ha en fin lördag min vän!




Kommentarer
Postat av: Victoria B

vad skönt med ledig lördag!!

Själv jobbar jag :P



2012-02-04 @ 12:34:48
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Hihi ja det lät lite som en italiensk sångare :)

2012-02-07 @ 23:47:06
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback