Godmorgon min vän...

Hoppas du sovit sött och vaknat utvilad på glatt humör!

Jag har bara precis tagit mig ur sängen, mår skit idag!!
Tänk att sorgen kan sätta sig på varje liten cell i kroppen och påverka hela kroppen.
Har inte sovit många minuter inatt, mina tankar har hållt mig vaken!

Min puls ligger runt 180-190 när jag är still, huvudvärk och hjärtklappning "hoppas inte kroppen ska ställa till det för mig nu igen, när jag äntligen kommit igång"..Gissar på att jag mår som jag gör för att  idag är det ett halvår sen min älskade Pappa lämnade oss i stor sorg, mitt liv förändrades från ett lyckligt ( med vardagliga bekymmer inte äns värda att nämna, till en kamp att hålla sig ovan ytan ) allt kommer tillbaks den där känslan som jag hade dagarna efter ligger i min mage och gror!!

Jag vet att jag gnäller idag, men det är såhär idag!

Hoppas ni får en fin dag vänner och ta vara på varandra!



Kommentarer
Postat av: Angela

Tänker på dig vännen!!

Många stora kramar till er <3



2012-02-03 @ 10:50:09
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Victoria B

Ajajaj....vi får hoppas att dessa svallvågor kommer bli mindre och mindre allt som tiden går...men sorgen har sin tid och plats, och låter man inte processen vara som den är så blir det bara värre sen. kram!



2012-02-03 @ 12:41:07
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Man FÅR gnälla när man har det jobbigt! Hoppas att du mår lite bättre idag :love:

2012-02-07 @ 23:45:12
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback