Lite har vi gjort...

 Trots att det går "brunt" här hemma, vill inte gå in på vad det är just nu. En del saker behåller jag inom familjen och de närmaste! Även om ni är helt underbara mina vänner ♥..

Vi har inte suttit i soffan med knäna under hakan "hela tiden" lite men väldigt lite har vi gjort och jag har hela tiden tänkt att blogga så bilder finns ;) och de kommer här!


Vi bakade bullar, och det kändes som degen aldrig tog slut ;)

Har jobbat lite med, eller om vi skulle fråga mina arbetskompisar så har jag nog bara glidit runt lite!
Beställt Höst/vinter från Nova star har vi hunnit med också, kommer en sak som jag tror många väntat och längtat efter " jag har det allafall".

Klämt på bugaboo's nyaste Ltd har jag med gjort, vilken läckerbit Bugaboo Cameleon goes deep purple!
Massor av Villervalla och en fint från hellokitty och starwars har de duktiga på kidz plockat upp med!

En fin Alla ♥-dag blomma har vi fått också av min gulliga syster, Meya har busat runt i en randig klänning!
Byrackan smet ut "igen" när jag till slut lyckades få tag på henne smet hon ut igen och höll på att bli överkörd ( det var bara tur att Fredrik var snabb och hann att bromsa in i tid )
Tack gode gud!

Lego har vi byggt också, nästan en hel söndag!


Funderat på varför tulpaner har så kort livslängd, det här kortet är taget exakt en vecka efter jag fick dem av mina härliga familj!


Fått en underbar tavla som fått mig att fälla många tårar ♥
Det är så fint skrivit!
Mitt lilla barn, vad glad jag blev!

Vi höll på att bli utan dessa smaskiga bakverk, men har man en toppen Mamma som hämtade dem åt oss!
Vi har tur vi!
Har tänkt mycket på Mamma ikväll som så ofta förr, det gör så ont att hon tvingas vara ensam :'(.
Varför, varför blev det så här, Pappa min Pappa du skulle ju varit hemma hos Mamma nu!
Vi saknar dig så mycket!

Ja, vänner nu fick ni en megados på en gång, hoppas jag inte tråkat ut er totalt så ni vågar titta in igen!

Sov så gott!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

Ja det var mej ett riktigt gott och blandat inlägg!

Det syns att det är mkt kärlek i eran familj, och det är det finaste man kan ha!



kram!



2012-02-21 @ 23:44:13
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Måste kolla din shop!!!

2012-02-21 @ 23:49:27
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fröken M

Du har en helt fantastisk familj att vara stolt över vännen !!! Många kramar



:love:

2012-02-22 @ 08:36:32
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Ååh vad gott med bullar, ni verkar ha gjort ett gäng, lust att skicka några på posten? ;)



2012-02-22 @ 23:36:01
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Ser ut som att ni haft det lite mysigt ändå mitt i allt "brunt" :)

2012-02-23 @ 11:54:53
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Linnea- Ebbas mamma ♥

Oh så mumsigt med bullar!

Jag har faktiskt bara försökt mig på bullar 1gång, och då gjorde jag världens sats så det tog fleeeera timmar och sen dess har jag inte vågat mig på det igen ;)



Gudsingen så fint ni verkar ha i butiken, rackarns att man inte bor närmare :)



Sen förstår jag mig inte heller på varför tulpaner ska leva så kort, dom är ju så fina men mina brukar vara skrumpna efter bara 4-5 dagar..



MÅNGA KRAMAR :love:

2012-02-23 @ 16:03:40
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea- Ebbas mamma ♥

Tänk om jag skulle ta mig tid och göra bullar nu när ja är ledig i några dagar, det är ju så härligt att kunna ta fram en påse från frysen och mumsa i sig :)



(Nog för att jag brukar vara snabb på äta upp dom innan dom når frysen) ;)



2012-03-20 @ 21:38:54
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback