Mys..

Jag riktigt myser när jag ser på Familjen Annorlunda, vilka härliga familjer!
Skrattsalvorna avlöser varandra under hela programet, vilka uttryck de är ju bara för goa!

Alla är mina favoriter fast på olika sätt, Mirka och hennes familj känns lite som min kanske har vi ungefär samma tänk. Marias familj är så mysmysig de ser ut att njuta av livet på ett lungt och harmoniskt vis.
Kommer inte ihåg vad den andra familjen heter, men de är så glada och deras tålamod är fantastiskt!!

Kort sagt jag vill bara se mer och mer och mer och mer....Kan det bli måndag igen nu?!

Vad gillar ni familjen Annorlunda och har ni någon favorit?









Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

har inte sett det, har valt att inte ha några tv kanaler men följer mirkas blogg så därför vet jag vem det är :)

2012-02-06 @ 21:28:46
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Victoria B

Jag brukar inte titta på det, men dom gånger jag sett det har jag tänkt - hur orkar dom VARJE dag??



Otroligt. :)

2012-02-06 @ 22:53:46
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

sv: Det går verkligen upp och ner, ibland känns det bra, ibland vet man inte hur man ska klara av allting. Jag är glad att jag har sonen som får mig att tänka på annat. Det skulle ta två månader innan de fått alla svar och då får vi veta mer vad som hände. Men just nu verkar det som om hon bara gått och lagt sig och somnat in. Hjärtstillestånd, andningsuppehåll, hjärnblödning eller att någon tarm brustit, något av dessa tror dom orsaken kan vara. Först när socialtjänsten kom hit och berättade för mig sa de att det var självmord, men det har visat sig vara felaktiga uppgifter, det har också gjort att det varit extra jobbigt, att man har fått höra flera olika saker och att man inte riktigt vetat vad som är sant. Det känns så overkligt, dagen innan hon gick bort var vi i Gävle och handlade och hade jätte trevligt och hon mådde bra. Aldrig hade jag trott att hon skulle försvinna så snart, hon var ju ändå bara 38år. Men jag är ändå glad att jag fick den där dagen med henne i Gävle, det känns ändå som vi fick ett bra avslut på något vis, det var längesedan vi hade gjort någonting tillsammans.

2012-02-07 @ 00:29:45
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Fnulan

JAg har träffat och umgåtts med tre av de underbara mammorna, Tina, Madde och träffat Mirka lite grand.

Dom är så äkta som dom är på tv! Men jag hade inte sett ett program när jag träffade dom så det blev lite pinsamt...

KRAM

2012-02-07 @ 00:44:20
URL: http://fnulan.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag har faktiskt inte tittat på det, sambon har inte varit särskilt intresserad av det programmet så det brukar ALLTID finnas nåt annat att titta på. Konstigt det där!

2012-02-07 @ 23:50:37
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Hihi... jag måste nog säga karlstadparet, men det är bara för att dom huserar i samma "håla" som mig :)

Men - jag är grymt imponerad över att ni alla orkar !!

super mammor är bara förnamnet !



2012-02-09 @ 10:15:43
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback