En helg går fort...

Nu är det söndag igen, det är tusan vad fort helgen försvinner förbi.
Jag har aldrig varit så förtjust i söndagar, tycker de är lite stessiga! Man ska hinna med allt som man inte hinner med
kommande vecka, tvätta barnens ytterkläder och för allt i världen all annan tvätt!
Fixa iordning allt hemma, så det är rent och fint!
Laga en söndagsmiddag ( vilket jag ifs gillar att göra ) och sen ska man gärna hinna njuta lite av ledigheten med.
Barnen ska badas och naglar ska klippas, barnen ska isäng i tid.....För snart är det jobb, skola och dagis som gäller!

Annat är det med fredag då har man hela helgen framför sig och lördag innebär goda middagar och mys med barnen!
"Vi äter gärna extra smaskigt på lördagen, och äter billigt på vardagar då det blir blodpudding, isterband, raggmunk och pasta"


Mmm, så mätta vi blev, jäste i soffan en lång stund!

Nu har Thomas, Melwin och Eddie byggt en borg över hela köksbordet!

Medans de leker för fullt, ska jag ta tag i något mindre mysigt!!

Inte alls kul, förstår inte hur det kan bli så här på en kväll!
Allt detta var ordning och reda igår!
Ja,jaja inget att gnälla över bara att sätta fart!

Hoppas ni får en fin söndag mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

tänk att sådana bestyr aldrig tar slut :)



Idag har jag varit på 13-årskalas!



Det är inte klokt hur fort barn växer...



kram!



2012-01-29 @ 20:23:40
URL: http://vickelido.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback