Godmorgon min vän...

Hoppas du haft en fin morgon och att du får en underbar fortsättning på dagen!
Själv fick jag sova länge idag, ända till 07:45, hann inte säga hejdå till skolbarnen dessvärre.
Måste ha sovit som en stock ;). Får ta igen det ikväll istället.

Nu sitter jag med en stor kopp kaffe och myser med Eddie, snart är der dags att dra oss till jobb och dagis!
Vickan och Elin har fått städmani på jobbet, de rensar slänger och organiserar för fullt "duktiga tjejer" jag, jag håller mig borta är en liten hamster och kan inte slänga något :D..Hursom helst så blir det kanonfint och de gör ett toppenjobb!

Hur är ni vänner, sparar ni allt eller slänger för glatta livet?

Ni får ha en fin dag alla!

Puss o kram!

p,s Ikväll kommer en vinnare att utses, har helt glömt bort det!







Kommentarer
Postat av: Victoria B

Vad gott med sovmorgon!



Om jag rensar så slänger jag det som inte kan återanvändas. Annars ser jag till att ge bort det eller lägger i källaren :)



2012-01-24 @ 12:38:54
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Zara

Ja gu vad det är svårt att kasta, jag har massa som egentligen borde kastas men det har ju en mening... och d´å kan jag inte göra mig av med det. Spara ett litet tag till iallafall. tur att du har andra som kan hjöälpa dej...iallafall på jobbet.

Trevlig dag!

Kram



2012-01-24 @ 14:11:04
Postat av: Linnea- Ebbas mamma ♥

Jag är lite både och faktiskt, jag har sparat massor utav papper ifrån när jag var mindre men nu har jag blivit en som kastar, både bra och dåligt för ibland så tänker jag f*n varför kastade jag den där, den hade passat perfeklt nu :P Men men..

2012-03-20 @ 21:45:28
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback