Nu måste jag...

Avslöja varför jag är så fruktansvärt dålig på att blogga, jag måste få lätta mitt hjärta ;)..

Igår var det förvisso fredagsmys, men så här ser det ut typ "ofta" men igår hamnade
detta på facebooken ( vilka snälla barn man har som tjuvfotar och avslöjar mina hemligheter)
Så mina vänner nu erkänner jag!!
Jag är soffsovare, före klockan hinner slå 22:00 ligger jag så här!
Min blogg blir lidande och det ska jag försöka ändra på!

Har ni några laster ni skäms över?
Passa på att lätta på era hjärtan nu!

Puss på er och ha en fin lördag!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... jag gör ofta detsamma ! Sällan jag är vaken efter 22. En annan last är små godis och coca cola - jag är vansinnigt beroende ;)

Kramar



2012-01-28 @ 12:03:23
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Victoria B

hej och tack för svaret på wallen!



dom är 1, 2 och snart 5 år. alla flickor :)



Kan inte komma på någon last...jo, jag är helt oproduktiv på före kl 12. 00. för då sover jag!



2012-01-28 @ 16:42:24
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: "mamma"

Vad skönt att se att du kan koppla av och inte fara runt och städa hela tiden



;-)

2012-01-28 @ 18:23:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback