Blogg.se bråkar igen..

Vet inte riktigt vad som händer med bloggen, tråkigt att det inte funkar men men bara att gilla läget ;).. Hade en trevlig kväll igår igen, börjar bli lite bortskämd med det hihi. Robin och Paulina kom förbi och grillade " Robin tog vid grillen som alltid " vi åt gott mums, efter vi plockat i ordning efter maten tog vi en sen promenad med hundarna, vilka härliga kvällar riktiga sommarkvällar och sen duns isäng var helt utslagen igår! Idag är det städa som gäller och sen ska vi bara ta det lugnt :) Vad hittar ni på idag ? Kram



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Va mysigt! Och de där munkarna såg inte fy skam ut ;) Ja blogg.se krånglar jättemycket och jag har verkligen börjat tröttna på det. Om det inte vore för att jag bloggat på samma ställe i snart 4½ år så hade jag bytt domän! Det är så jobbigt att få med alla inlägg, jag vet inte hur man gör :(

2012-08-02 @ 11:02:40
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Ni ser ut att ha haft det riktigt trevligt! :)

2012-08-03 @ 09:34:50
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback