Det regnade en del igår kväll..

Busarna vart inte så lite blöta igår ;) Himlen öppnade sig och på en minut vart de genom blöta haha! De blev både lite förvånade och totalt uppspelta :D.. Det mullrade lite och idag är luften mycket friskare än igår! Orkade typ inte något igår, var helt utslagen och somnade till och med på soffan i hela två timmar :(( hatar att vara slö och inte komma igång! Så idag blir det att sätta fart och göra allt jag inte gjorde igår ;). Vet att jag mår så mycket bättre när jag gjort mina egna måsten :) Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Här har vi också små skurar! :)

2012-07-31 @ 22:58:33
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

haha ja här kom det ett riktigt oväder i helgen med ösregn, hagel, åska och storm!

2012-08-02 @ 11:05:35
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback