Flickan med de röda skorna...

Jag är en riktig boklus, älskar att sitta med en kopp kaffe och en bra bok! För ett halvår sen köpte jag hem säkert tiotalet pocket böcker men inte haft ro att läsa en enda en av dem!! Så ner i väskan packade jag nu tre stycken och började läsa den jag fick upp ur väskan!! Denna bok får mig att åter igen, känna en sådan enormt stor tacksamhet för det samtal vi fick härom dagen! Livet är inte rättvist på ett enda sätt! Vi får se om jag klarar att läsa denna bok just nu, kan ev bli ett byte till en mindre sorglig bok...



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Åhh den boken hade jag nog lagt undan till en annan dag. Så mycket sorg och oro som du känt så är det bättre att du läser nån glad bok som får dina tankar på andra håll! :love:

2012-07-17 @ 07:48:19
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Jag brukar läsa i perioder, ibland läser jag flera böcker på bara någon dag och sen går det ibland nästan ett år innan jag läser något igen :)


2012-07-18 @ 11:02:24
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Nu tror jag att jag kommit ikapp här inne! :)

2012-07-18 @ 11:02:43
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback