God morgon!

Inget samtal ännu och det måste ju betyda att nu.... Att jag kan andas ut! Stämning är allt annat än bra här hemma, vi bråkar om allt! Barnen har fått i sig frukost och jag en stor latte ;) Har i vanlig ordning knapp fått en blund i ögonen! Så den latten kommer följas av en stor kopp starkt kaffe! Barnen har precis åkt till fritids och dagis " Eddie med " han ville det! Det blir en kort dag för dem, jag har ett möte kl 13 sen hämtar jag hem mina troll <3... Ha en bra dag min vän!



Kommentarer
Postat av: Fröken Maria

Skönt att se att han ser och känner sig piggare. Hoppas nu att allt blir bra. Kram


2012-07-10 @ 10:10:48
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Härligt att ni inte fått nåt samtal än! Det blir ju en superstor press som alla tänker på, och det kan ju verkligen dra ner stämningen. Hoppas att det går uppåt nu! :D

2012-07-10 @ 16:19:41
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Skönt att ni inte fått några dåliga samtal!

2012-07-11 @ 22:54:00
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback