Godmorgon alla...

Jaha, nu när jag kan sova länge på morgonen!! Barnen sover än, de har inte ens börjat röra på sig....Men jag är vaken sen länge ;) Varför är det så tro, när jag måste gå upp då vill jag inget hellre än att få stänga av väckarklockan och somna om ;) När jag kan och får sova då är jag pigg som tusan!! Ja, det är inget problem haha, bara ett konstaterande :D Igår var vi och hälsade på lilla Estelle och både barnen och Thomas blev så förtjusta i den lilla mini sötisen <3 Vilket inte är lustigt, eller vad tycker ni vänner? Är hon inte helt underbar :)



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Sååå söt! Inte alls konstigt att man blir förtjust i en sån liten sötnos :)

2012-07-15 @ 12:08:39
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Så söt! :)

2012-07-18 @ 11:09:18
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback