Idag åker vi hem igen..

Det ska bli regn och åska här imorgon :(. Barnen vill stanna kvar och är lite depp för tiden här gick så fort, det måste ju vara ett gott betyg på att de haft det bra :). Vi har putsat och dånat hela förmiddagen och nu börjat vi bli klara :) Jag måste erkänna att jag faktiskt har gillat husvagnslivet trots att jag var lite avig till att åka...Så det här gör vi om nästa år igen :). Tror vi kommer tycka vårt hus är hur stort som helst när vi kommer hem! Det har varit så mysigt att ha det trångt även om jag fått lite panik emellan åt ;)



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Låter som ni har haft en riktigt bra tid tillsammans! :)


2012-07-21 @ 11:31:45
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Ledsen för att jag inte kikat in på så länge vännen! Jag har varit så trött på blogg.se och allt krångel så jag har inte ens orkat uppdatera :( men nu är jag här, så räkna med att statistiken skjuter i höjden! ;)

2012-08-02 @ 10:38:33
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback