Riktigt sen kvällsmat...

Lyxigt värre blev det med ;) Nudlar och inget mer, barnen tackade inte nej till det " bara jag som tycker det är lite dåligt med "bara" nudlar ". Vi har köpt in dricka och snask, plastmuggar, papp tallrikar och grillkol! Inför vår campingsemester! Om jag ska vars ärlig vet jag inte om jag är redo för det här ;'(...Semester för mig är att tillbringa en vecka med hela min familj! Det innebär alla mina barn, min syster och hennes familj, Mamma och Pappa!! Denna gång åker vi själva..Hatar det här!! Jag vill bara en sak och det är allt ska vara som det var :((, men det går inte hur mycket jag än vill det! Så då får vi försöka göra det så bra det går!



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Förstår att det inte känns riktigt rätt vännen, men jag tror att det kommer bli toppen! :love:

2012-07-15 @ 12:07:32
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Det blir nog bra <3

2012-07-18 @ 10:44:28
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback