Tänk vad två veckor..

Springer iväg Billies små mysbebbar har alla öppnat ögonen och nu är det full rulle i kattungekorgen :). De är så bedårande och har en enorm päls " små ulltussar och Mamma upp i dagen ". Det är svårt att låta bli dem, de är ju så söta och väldigt svåra att få med på bild ;) Thomas mysslade i köket förut och överraskade med smaskiga räkmackor " mega storlek på den mackan kan jag lova " men nu har jag till frukost med " så nöjd så " mätt och belåten tar jag min lilla Snuff till vovve och kryper ner och läser en stund!! Näpp det gör jag inte kom jag på, utan först en liten kvälls promenix med mina hundar :) Kraaam Ha en godnatt min vän <3 Kraaam



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

åhh vilka små gosbollar! :love:

Svar: De är helt underbara och svåra att låta bli <3
FamiljenKIDZ

2012-08-02 @ 11:04:42
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Meeen vilka sötnosar :)

Svar: Visst är de söta <3
FamiljenKIDZ

2012-08-03 @ 09:40:27
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Victoria B

vilka söta kattungar!! :D



Svar: Tack fina du, de är helt underbara blir tufft att skiljas från dem när de är flyttklara <3
FamiljenKIDZ

2012-08-07 @ 22:49:02
URL: http://vickelido.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback