Underbara sommarkväll..

Vilken sommarkväll, man kan nästan tro att man drömmer! Vi tog som vanligt en kvälls promenad med hundarna " är en härligt känsla att ha två små busar att promenixa med ". Vi bor så fint och man blir lätt hemmablind, men ikväll stannande jag till och sög in hur fint det egentligen faktiskt är när solen sakta går ner över vättern :). Nu väntar jag på att min snälla Robin och Paulina ska komma med mat " hungrig som ett djur kommer jag på att jag inget har fått i mig, och då åker de och hämtar mat åt gamla Mamma " Det kallar jag service och omtanke <3 Älskar dig Robin :)



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad mysigt! Med små voffsingar så kommer man ju alltid ut iallafall, då kan man inte sitta inne och häcka :)

Svar: Du har så rätt så rätt :)
FamiljenKIDZ

2012-08-02 @ 10:57:24
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Ser jätte mysigt ut! :)

Svar: Åh nu är sommarkvällar ett minne blott :( Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-08-03 @ 09:42:59
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback