Det var tusan vad det ska vara svårt..

Att få till det med bloggen, den har bråkat med mig ett tag nu och mitt tålamod är inte det bästa!
Sista tiden har jag bloggat mest från mobilen då jag inte gillar att blogga utan bilder " dottern har mitt minneskort i sin dator som är kvar på dacke" det betyder att jag inte kan ta bilder med min kamera och då bloggar jag från mobilen-Tänkte bättre dåliga bilder än inga alls :D...Meeen, det har som sagt inte funkat så bra!
Idag har det vart full rulle från jag hoppade ur sängen, till jobbet-hem-städa lite-leta efter rymmande barn-till glassbaren-åka och hämta Melwin!! Där vi blev kvar och luktade på liten bebbe att det kan lukta så gott! Lille Linus är så otroligt söt, vilka snälla ögon och ni kan ju gissa vilken medicin det är för själen att få bära runt på en liten bebbe <3. Gott fika fick med med, hembakat såklart ;) Nancy är en gudinna på att baka och gott är det alltid med :).
På vägen hem stannade vi och åt pizza ( behöver jag säga att jag är äckligt mätt nu :D )
När vi kom hem röjde Ebba och jag ur bilen, dammsug den och tog in allt som samlats där som ej ska vara just i bilen ;).Sen in dammsuga skura, lägga sex mycket trött barn som nu ligger och sover i soffan där uppe :D De är för söta allihop :).
Nu ska jag bara gå upp och stänga av tv'n och ta ett kort med mobilen på alla sötisar när de sover, gå en promenix med Meya och sen hämta en god vän med sällskap i parken och en dotter på samma gång, sen blir det att sova sött :)
Förlåt för långt och tråkigt inlägg och utan bild med :D..
Ville egentligen bara tacka för ni finns där på andra sidan skärmen!
Kraaam


Kommentarer
Postat av: Nancy

hejsan! det var riktigt roligt att få träffa dig/er igen



:-) måste ses snart igen. det går alldeles för lång tid mellan gångerna :blush:



god natt med er allihopa och sov så gött :-)



ps tack för att ni kom :love:



kramar i massor//ns:love::love::love::love:

2012-06-10 @ 02:34:00
Postat av: Hanna

På kvällen har jag svårt att få något gjor som jag inte tycke är roligt -därför blir det mest trädgårdspyssel och bakning då :-)



2012-06-10 @ 08:37:49
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Godnatt, jag ska sova snart jag med! :)

2012-06-10 @ 22:33:14
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Hihi du är inte ensam om att ha ont om tålamod! Hoppas att det slutar krångla med dej snart!

2012-06-11 @ 20:56:51
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback