Jag är så stolt...

Har en sådan härlig känsla i hela kroppen, det liksom pirrar i hela magen!
Det är vid sådana tillfällen som idag, som man är extra stolt att vara Mamma ( jag är alltid stolt över mina åtta barn tro inget annat ) men idag är det med extra stolthet jag har tillsammans med min Mamma och Thomas har varit på en riktig festmiddag på Dacke i Mjölby.
Nathalies klass har fixat det med bravur, fin dukning och supergod mat och smaskig efterrätt, vilken klass tio guldstjärnor av tio utan tvekan!


Älskade barn, det värmde hela mitt hjärta när jag såg hur glad du blev när du såg oss!
Att se att du blev så glad bara av att vi var där gör så hela jag spricker av glädje!

Älskar dig min lilla kock ♥

Tack för en fin kväll!

Nu ska jag ta och dunsa ner i sängen, proppmätt och för en gångs skull med lite glädje kvar i kroppen!
Det är inte ofta den känslan dröjer sig kvar i mig, när sorgen oftast tar över alla känslor får man dröja sig kvar i denna känsla så länge det bara går!

Sov gott alla!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Sov gott vännen!



2012-06-05 @ 01:07:09
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Sovgott vännen! :)



2012-06-05 @ 01:09:07
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: anna

vad mysigt förstår att du va stolt :-)



2012-06-05 @ 08:12:15
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Nämen vad roligt! Förstår att du blev lite extra stolt vännen, och att hon blev stolt över att ha er där :) Ser jättefint ut!

2012-06-05 @ 19:51:07
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Förresten så kom mamma med paketet igår, tack så jättejättemycket! :love: Tack för den fina presentinslagningen! Jag vill inte ens öppna för att se vad vinsten är, utan lägger undan det till lillans födelsedag så blir det överraskning för alla :D TACK! :love:

2012-06-05 @ 19:52:11
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad mysigt!



:thumbup:

2012-06-05 @ 21:36:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback