-Då är allting tråkigt!! Juuuu!

-Det enda som är roligt är att vara på skolan, för där är det jätteroligt allafall!
-Då gör jag goboy (oboy) om inte du leker med mig!
-Allting här hemma är tråkigt, ALLT!!
"sagt av Eddie i skrivandes stund"

Tror Eddie är lika rastlös och uttråkad som jag på att vara hemma, idag är det bara Eddie och jag hemma med.
Jag måste röja lite här hemma, och jobba lite med webshoppen "den vill inte uppdatera snurran" hur jag än gör så kommer bara det gamla åter! Så jag är inte rolig alls!


Kanske han behöver sin låtsas kompis igen ;)

Nä nu måste jag dra igång, så jag hinner färdigt till fredagsmyset ikväll!
Kraam




Kommentarer
Postat av: Victoria B

stackare!! det är inte lätt när man har tråkigt...



2012-03-09 @ 13:20:00
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Uscha! Jobbigt att vara hemma hela dagarna, det känner jag med ibland, så lätt att man bara sitter hemma när alla andra jobbar och är i skolan



2012-03-09 @ 21:02:44
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Haha ja man blir lätt uttråkad i den åldern! Hoppas att ni har en riktigt mysig fredag! :love:

2012-03-09 @ 21:20:02
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Ska tant Fnulan komma och liva upp lite?

2012-03-10 @ 16:32:54
URL: http://fnulan.se
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Du är så duktig! Du verkar ha så många bollar i luften också är bloggen jämt full med en massa härliga bilder och text :):)

2012-03-12 @ 07:34:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback