Älskade barn ♥

Det var inga roliga saker som hänt på fritids idag, inget kul alls om jag ska vara ärlig!
Melwin hade tillsammans med en vän, låtit buset ta över dem totalt!!

Nu sitter han vid köksbordet och får tänka till ordentligt efter att vi pratat med honom om det som hänt, snyftar, är ångerfull och ser väldigt ledsen ut " det gör ont i Mamma-hjärtat kan jag lova" Vill bara gå dit och krama om honom, men det skulle vara mycket dumt just nu!


Tillsammans med en vän hade han klättrat upp på taket till gymnastiksalen ( det är riktigt högt ) vill inte tänka på vad som kunde ha hänt om de snubblat och ramlat ner "ryser".

Älskade barn, du måste vara rädd om dig ♥
Pedagogen på fritids har nu satt tre veckors lekförbud på Melwin och hans vän, och ska ägna mycket tid åt att
lära Melwin att säga nej "vilket han har väldigt svårt för" .

Jag säger att om någon äter hundbajs så gör du inte det, så varför kan du inte säga nej när det är något som är så farligt som just detta!!

Ursäkta mitt svammel, men just sånt här gör att jag blir så rädd och ledsen!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var tydligen en till som hoppat från taket o brtit tår . Inte speciellt roligt men tänkvärt för dem kanske. Min son gjorde samma sak för några år sen o han var dock 16. Fick skäll av läkare o sköterskor för lårbenen knde ha gått sönder o förstört magen. Hoppas det blir en tankeställare för honom. För det blev det inte för min. Han har fortsatt testa gränser trots att han e 22. Kram Lotta



2012-03-15 @ 19:27:53
Postat av: Angela

Åh älskade barn <3

Förstår din känsla vännen men man måste vara "hård" även om de är jobbigt <3



Det tycker jag verkligen att vi ska vännen! vore helt fantastiskt att kunna hitta på nåt tillsammans. Det borde vi verkligen försöka unna oss <3



Många kramar



2012-03-15 @ 19:45:41
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Fröken M - Vinn 200:- att shoppa för hos Lajbansson

Lilla busfröt ! TUR att det inte hände en riktig olycka !! KRAM



2012-03-15 @ 19:53:05
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Victoria B

åh vad trist...men man måste lära sig!

Jag var en frekvent tjuv på förskolan, jag snodde allt.

Lekisets grejer, mina kamraters grejer. Det slutade med att fröken tog mina grejer ur min låda och gömde dom, så att när jag upptäckte det skulle få känna på hur det kändes att blir av med sina saker.

Då skämdes jag. Och sen stal jag ingenting mer efter det. tror jag iaf :)



2012-03-15 @ 20:46:24
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Förstår dig! Hoppas han lärt sig och att det inte händer igen! kram



2012-03-16 @ 00:13:41
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Vilken tur att dom blev upptäcka innan det hände en olycka och hoppas dom inte hittar på nå mer rackartyg iaf inte på såndär höjd ;)

2012-03-16 @ 07:30:50
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Förstår att det känns jobbigt att inte kunna trösta, men han måste ju förstå att det inte är okej. Hoppas att det inte händer igen! :)

2012-03-16 @ 10:10:01
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Men OJ""" JObbigt att vara mamma ibland.. men du gör det bra!

2012-03-16 @ 21:33:42
URL: http://fnulan.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback